Im so proud of that creativity

Hejhopp!
Fick sova ända till 10:15 idag :D Nice!
Upp, käka lite, fixa iordning, få i linserna(inte det lättaste!!) och sedan iväg, några fjuttiga minuter innan jobbstart. Andreas var min första kund idag, älskar när man känner personerna. Men det är alltid kul med nya också! :)
Blev kvar på salongen till halv nio, så nu känner man verkligen av jobbet! Borde verkligen INTE stå i mina platta sandaler, men är huvudet dumt får kroppen lida !

Imorgon är det freeeeeeedag :) Då ska jag fira med kladdkaka & grädde, det är det bästa jag vet!! Förutom tuggummi då. Och äntligen har mitt hårkit kommit in på salongen (nästan iaf) så nu blir det vård vård vård på flera månaders festande-toppar! Och vitamindrinken som också är från hårologin ska börjas tas :) Nä, nu åker linserna ut, bort med sminket och burra ner mig i det nya duntäcket. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0