Kanondag!

På salongen, först kom Felicia för lite ögonbryn/plockfärg/ögonfransar/färg.
Sedan hade jag kära Maj-britt (Lenas mamma) som jag klippte och gjorde ögonbrynen på.
Sedan kom storprojektet för mig idag, Lovisa Mases som ville avfärga, klippa och lägga i lättfärgning :)
Och det blev en modefrisryr med kort på en sidan och längre på den andra, riktigt läcker ! Om jag får säga det själv.
Så denna dag har varit kanonrolig :) Mera såna dagar tycker jag!!

Annars då, pappa kom och hämta mig, jag körde hemåt, ätit hemmagjord potatismos med stekt falukorv, rivna morötter och
knäckebröd, passade så där otroligt bra idag! ;) Resterande ska jag plugga lite körbok & se på tv.
puss

Sofhie som jag gjorde förra veckan :)





Lovisa som jag gjorde idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0