Nu kör vi!!

Pussade och kramad lämnades jag på tåget mot stockholm imorse 10:24, resväskan som jag fått lånat
av min blondiefriend var ungefär lika tjenis med mig som min redhottie frilla var mot den skära rosa väskan var...den vela nämla rulla ur bagagefacket hela tiden så den stod och slog mot toadörren!!! ANNOYING, ja.
Tillslut låtsades jag inte om att det var min väska, vipps så var jag framme!

Mitt hem för kvällen är Årsta, hos mina bekanta. Isse och jag tog bussen in till globen, köpte det sista nödvändiga inför gambiaresan imorgon bitti. Det blev


make up-rengörning
duschkräm
nagelfil
leggings
kattvantar ( nu är jag lika kattig som loviss , fast jag hatar katter i vanliga fall!)
Annars då , lite thaimat, chill vid tvn, saknar folk redan, men jag vet att jag kommer ha en blast
där nere i värmen! borde luta mig tillbaka och blunda ett ögonblick, för det är precis den tiden det är kvar tills
uppstigning för fix innan boarding, 02:30 slår härliga klockan till!!

G  A M B I A - iiah
hakuna matata folks. Nu lämnar jag trygga sverige för hyddorna,JOKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0