God jul och gott nytt år!

Jag ville slå er lite med häpnad att skriva, eftersom det var ett bra jäkla tag sedan.
Igår var det jul i vårat hus, började dagen med en snabb frulle efter att jag hade fått ett kvickt
samtal av Fillan, vi bestämde oss för en julpromenad (dumt minst sagt) mina tossingar var som frysta
prinskorvar och F tvingade med mig på en solning, vilket inte sedan satt så dumt! Bara efter sedan på julmiddagen
så började pattarna klia så förtvivlat, ja man hade väl antingen pattsvettats under solningen eller så är jag väl bara
extra känslig på melonerna. KLIAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Julmiddagen var fin, men åt så jag kunde nästan spy. Mormors marängtårta slår ju alla tårtor med hästlängder, fasiken vad gjod den är!! I julklapparna fanns det:

  • Vagabond stövel med rund tå och kraftig sula
  • Beyonce heat body/shower och parfym
  • Viktor&Rolf flowerbomb-parfymen!!!!♥
  • Penningar
  • smink
  • Gambiaresa 30/12 - 13/1
Thanks ya'll!!

Fin jul :) Klockan 21 var det självklart dags för Tomten är far till alla barnen, Felicia är bäst på att härma nya finskan till granne :Hon ska be om ursäkt, om du så ska släpa henne i håååååret. Hahaha!
Annars då, juldagen idag, längtar tills jag får ta på mig partystussen, möta mina fina för en oförglömlig kväll :)

Puss på er fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0