REGN

Ah! Jag som hade tänkt lägga ner den här bloggen.. men nu blir jag bara allt mer och mer sugen på att skriva i den. Idag var jag riktigt duktig, gick upp klockan 8 imorse för en timmes powerwalk och styrka för armar och mage innan frukost :) Skönt! Iväg sedan för att jobba ett 11- 19 pass på salongen, kursDiana kom in idag också och pratade lite om förra helgens kurs, mysigt. Lovisa kom förbi för att bli klippt så då passade vi på att luncha för andra gången (?) den här veckan :) Fan vad vuxet det lät.. på tal om det, många kunder pratar om vuxensaker hela tiden.. Men jag har ingen lust att bli äldre än 20, som infaller nästa år. Efter det äre stopp ;) Gudars skymning vad stor blixt jag såg på vägen hem i pissregnet, åh nästan så man bad till gudarna att inte få blixten på sig, fyfarao! och gladiatorsandalerna var lagomt plaskiga och otäckande på foten..

Annars dagdrömmer man om Turkiet, eller något annat varmt land, kan inte undgå mina kunder som kommer och säger var och varannan dag att dem ska åka dit!! Jag vill mä... ;) Så nu håller vi tummarna stenhårt på att trion kommer iväg på en solresa innan vi styr våran kos åt olika håll! Halsen börjar bli tung igen, kill me fast om det är halsfluss igen, det önskar jag verkligen INGEN i hela världen. Nej nu blir det lite mat, sedan ska man kanske bege sig för en sleepover med töserna. Jobb imöra 12 - 20 PUSS på kära ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0