Long time no see

Hey you!
Nu var det längesen man skrev,och mycket har man hunnit med under den tiden!
Bland annat jobbat, rest till Alanya 7 - 15 aug tillsammans med Sofhie, oförglömligt, bildbomben
lades ut innan detta inlägget för er som är nyfikna! Annars då? Ja i fredags åkte jag och Lillan direkt
hem till henne för att fira hennes dotter Stina som fyllt 5 år. Hon fick ett Hello Kitty pussel av mig, som hon
la flera gånger!! Sov kvar där över natten, upp tidigt på morgonen för att styra gröna diamanten mot Köping
där jag och Lillan skulle gå Hårologikurs, riktigt intressant och kul, men satan vad trött man blev på eftermiddagen..
Men en riktigt trevlig dag, och på vägen hem från köping, vem ser man inte då? Om inte från en annan del av Köping, hahaha :)

Igår hade jag chillmode för mig själv.. inte alls lika skönt som jag trodde att det skulle vara! Och knappt träffat
mina vänner på ja.. jag vet inte hur länge :P Menmen, det blir ändring för idag ska jag ut på min första powerwalk
på LÄNGE, vilket måste skärpas!! Vill att jag ska kunna komma igång med träningen nu så. (önsketänkande) Snart blir det en powerwalk med mina kära, imorgon är helgen REDAN över. Inte klokt!
På fredag ska jag äntligen få ta en massage, men denna gång hos Nonas thaimassage, lovisa sa att det gjorde helsikes ont men hjälpte, så man får härda! Det ska kännas tycker jag :)

heyheydå




Kommentarer
Postat av: Fanny

när vad det du var där då? nu i sommras eller? :) vi är 6 kompisar som åker!! :D flyger från arlanda vid 6 på söndag morgon :)

2010-08-23 @ 11:50:37
URL: http://http:/iiowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0