live not follow

Iiiih vilken träningsvärk jag har i kroppa sedan gårdagens powerwalk, springning och styrka!!
Så lite men det känns så mycket, jag blir bara mer och mer pepp på träning nu! Mysdag idag,
fick luncha med mina bästa på winan, och sedan kom Simon efter lunch och klippte sig, vilket var chill :)
Något som inte är chill är våra bitska getingar på jobbet, dem ä tamefan inte roliga, men så jävla lama,
flyg ut din fula typ! och gnällkäringar är so last year.

Efter jobbet åkte jag lovisa och sofhie hem till soffan, blev bjudna på grillade burgare från mästerkocken persa
och lyxgrillen!! GÖTT :) Som efterrätt blev det asgoda nektariner, påssjunkna i soffan kikade vi på fångarna på
fortet. Nu, chatt, sedan sova, imorgon äre tisdag - då kommer mamma och fixar sig på salongen, alltid kul att ha
någon man känner :) PUSS godnatt



Turkiet 100807 - 1008015
Jag kan bara inte släppa det! Jag måste dit igen, snaaaart!

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh, då måste det varit riktigt lyckat när ni va där. hoppas ni kommer iväg igen då! :) och jag måste passa på att fråga dig som har varit där.. hur mycket fickpengar ska man ha med sig? hur mycket gör man av med? med tanke på att det är billigare och så.. :)

2010-08-24 @ 18:26:26
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0