Kulturnatt

Im already fucking wasted, so now we dance! satt sä på hjärnan

Jäsikens vad kul jag har haft det i helgen :) Igår var det chillness under hela dagen med Lovisa, vi hann ta oss ner till soffans crib, chatta lite, beställa linser (WEHO) och krama hejdå innan utgången. Vi fixade oss hos Lovisa fram till 9, sedan blev det snålskjuts av stenmalms upp på stan på föris hos Linnea :) Det mest perfekta läget, såg ut över "staden" så man visste när tiden var inne att gå ut.. In på kingen, 40+ taggare överallt! Kul för dem, mindre kul för oss.. Fick en idé om att gå till Paris, så vi tog våra rumpor över dit för lite skak, jag , lovisa, malin, linnea och bertil röjde järnet!! Skitkul och sjöblöta av svett lämnade vi lokalen för nästa ställe.

När allt var sådär igenbommat för kvällen stod såklart mat på schemat, FYFAN! Köa 20 min för en kokt KALL korv med bröd (?) you have to joke! Aldrig mer..

Blev thailunch med soffipropp, mycket mys :) Lovisa hade redam börjat träna knoddarna, så vi var följeslag ner för att kika på dem en stund. Sedan cyklade jag hem! Nu ligger jag här, dörastlös.... Imorgon är det ännu en ny
vecka, fint att dagarna går framåt, snart äre oktober ;)










Kommentarer
Postat av: Lojsan

HALLÅ!!! jag röjde också inne på Paris ;) ;) ;)



O det e snart september murran!!!! inte oktober :-D

2010-08-30 @ 21:24:46
URL: http://nogg.se/lpeterson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0