i'll be your commander

Förhimla bra låt som sätter sig på hjärnan

Kelly Rowland - Commander :)

Jobbet gick som smält smör i solsken, dvs. riktigt snabbt! Hann med körskolan två gånger idag till och med. Och lite press på att det vore bra med ett sådant fint hårt packat kort som det står körkort på, jotack! Annars då, massagen från fredagen har gett sig, men halsen är inte bra alltså! Undrar om man ska kika hos farbror doktorn vad det egentligen är för skit . Nu när jag kom hem har jag hoppat i myskläderna. kikat på real world-avsnitt och sitter fortfarande och dagdrömmer om Alanya, jag vill dit!! Men det blir nog Egypten istället, bättre säsong. Jag är glad bara jag får solen och havet :) Fin måndag bland annat, om vi skippar vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0