Gårdagen, dagen

Igår var det bra fint att få hänga med sina vänner. Det blev fruktsallad och mys i Sofhies stuga, sedan fick vi någon spratt så vi gjorde iordning oss och tog cyklarna till halvan, ovärt! Jag gillar att bara sitta och chilla, titta på folk, hann ta en 2/3 cider innan soffan hann ha ut hela bordet haha, och hon var spiknykter - Jag lovar! ;)

Efter tittkvällen raceade vi hem till stugan och la oss alla tre, sussa ikapp!! Det var segt att gå upp imorse men jag har nog inte sovit så många timmar som inatt på hela veckan :) Jobbat 12-20 , gick kanon, men rörigaste på länge med allt ifrån klippningar, slingor och håltagningar! Nu döööör jag i soffan med lappisen i knät och spotify rullande!! IMORGON ÄR DET FREDAG,längtar tills min massage är på thaien, haaaaaaaiiia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0