freitag

K A  L L T, är bara förnamnet, sitta på en kall sadel mitten av november är efternamnet!
Skrivit mitt religionsprov nu, kunde ha tittat extra på högre poängsfrågorna, men godkänd det
blir jag då. Tittat på tysk muren-film. Äckelmat i skolan, korvstroganoff och potatis ?! Alltså skojjar ni med mig, jag har
aldrig tidigare ätit korvstroganoff m. potatis, har du? Sedan fanns det även lökpudding, fisk
med orange't täcke, aa ju name it. Idag är det fredag, det gillar vi, ska se till att banne mig plocka lite
på rummet och här ute i chillrummet idag, baka kladdkaka ska jag också göra, mmm mums, men jag
ska testa med chokladöverdrag idag, gottigott!! Sedan får vi se vad dagen visar, kanske mys med fellan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0