efter 12

Idag har jag sovit uuuuut, läääääänge :) Nackdelen är dock att jag får så ont i huvudet när jag sover så länge (vanligtvis är det halv 9 - 9) får du också det ? Eller är du en sån där turgumma som evelina holmqvist som kan sova 13 h i sträck, aow!! Det går bara inte för mig.. haha du vet (sova.)

Det var faktiskt pappa som väckte mig med sina björnsteg upp i trappan, någonting var på G imatt han klampa upp på min övervåning, mitt revir liksom, det är bara jag som hänger här.. Men det var datan som var the mission, som vanligt vill han alltid gå in på sin sida, och inte vara inne på min trots att han bara ska in på internet, men denna gång var datorn avstängd, och det funkade ju verkligen inte ! Så en hård knack på min dörr och sedan:

Pappa: Marion, kom  !
Jag ba: Nej vad äre?
Pappa: du måste hjälpa mig med datorn..
Jag: Nej du skriver bara  ******* sen loggas du in
Pappa: Hur sa?
Jag: ååh !
Pappa: hrm..

10 minuter senare, väntade på att han skulle bli klar innan jag gick upp, pallade inte förklara bombnedslaget i mitt rum som han alltid bara suckar eller hotar till med ibland, im the mess, get used to it !  Drog på mig träningskläderna fort som fan och gick min morgon (förmiddagstur) runt matsbo, fan vad varmt det skulle vara då! Hade vindjackan på mig men dog lite inombords efter vägen.. En annan sak jag la märke till idag att gud vad alla såg så snälla ut i bilarna som åkte förbi idag, kanske för att det är långhelg? Efterlängtade biran står i kylen och väntar? Hmm, vad vet jag, kul med folk som ser snälla ut iaf, det är verkligen något jag borde träna på !

Nyduschad och klar, käkat lite mat och fastnade på tv1 där det var en dokumentär (älskar doku) om en kille som hette Hewa från Kurdistan som flyttat till Sverige med sin familj och som tävlade i tynglyftning, 15 år och lyfte på mellan 95 - 100 kg :S Sick, men häftigt, och hans pappa var hans ena tränare som också hade tävlat tidigare så det hade satt sina spår. Hann var den enda som var 15 år i sin klass, resten var mellan 20 - 30 år. Hann vann men var ändå inte nöjd, för han skulle ha klarat mer vikt enligt han själv.. Önskar man stod kvar vid en sport, särskilt gymnastik, fyfan vilken process det var, blod, svett, tårar och lycka !  Smörjning på G, jag ser ut som att jag är en orm och ömsar skinn, och ni som känner mig VET hur mycket jag hatar ormar, BOKSTAVLIGEN.

Hey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0