F R E D A G : )

Åh jag nästan spricker av lycka !!! Idag är det fredag (ni vet) och det betyder helg, och det betyder en veckas ledighet för mig, inge salongsvård, ingen disk som väntar, ingen städning, inge konstiga kunder, ingen telefonterror, bara peace, och now we do it my way :) Skippade korven och moset idag igen, jag pallade verkligen inte. Jag och Michelle köpte en varsin kycklingsallad med mangorajasås <3 och till efterrätt köpte Michelle en chokladboll och jag en chokladbiskvi !! Fyfan, världens jävla godaste bakelse, jag gillade inte alls den förut, men herreguuuu vad god den är :)  Tränat herrklippning x 2 idag igen, första blev asbra och fick MVG i betyg av Gulcin, sista gången var jävlig då visste jag knappt vad jag höll på med... Men så kan det gå, övning ger färdighet - The key to the dream .

Ingen buss behövde vi åka hem med idag heller, Michelles pappa var i krokarna så vi åkte bil, apskönt att komma hem tidigare, så jag passade på medans energi fanns kvar och solen sken (skiner fortfarande) att ta mig en powerwalk, men det kändes knappast som det för kärran fella ringade och pratade halva vägen så jag glömde bort att jag ens var ute och gick, haha. men det kanske var ett bra knep för att träna mera, siffrorna är mer goa och saftiga en en entrecote bit på grillen med bea just nu....... JAJA! göra annat nu, typ nästan känsla av att jag vill städa mitt rum :S Wierd, borde kanske ta tillfället i akt när jag väl känner så, jag menar.. Sofhie var ju nära att svimma och få en hjärtattack när hon såg mitt rum.. Hahaha.

Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0