there is a world to be found

Hah! Jag kom just på Student 2010, så läckert påden vita studentmössan :) Det är inte alls långt kvar nu!
Och efter det ska jag gå klart min salongstid, ta gesällen!! Och efter det ska jag ut och resa.......vill åka jorden rutt runt, men Gambia lockar sisdär vääääääldigt mycket, 3-6 månader sisådär? En stor del av släkten och mina fastrar bor där, jag menar, har man hjärterum finns det stjärterum, och där finns det stora stjärtar, jag menar, stora stjärtar!

Håll i er och fortsätt läs min blogg, det kommer inte förmodligen att låta så då.. Har ju faktiskt bara gått i skolan i 3 dagar.
Pluggat lite i körboken, fan vad trist den är att läsa ? :o Och jag har typ en äcklig tanke om att jag aldrig kan se mig själv sitta bakom ratten, åh vad peppad jag blir på att läsa teori..........

Jag tror att jag har lite av en Gambiasjuka, det är det enda jag går och tänker på, och längtar efter! Det är 16 veckor kvar, Visst, jag ska ju försöka komma i trim (om det någonsin kommer att gå?) innan dess men ta mig på orden, fan vad jag längtar.


Ehm, så kul var det att flyga hem..


Felicia :)




Mina systerbarn :)


Min bästa vän och jag.


de ba tåla


mitt compound, auntis house!


taggade som fan att åka till nyrenoverat mansion och sheraton hotell!


Kachikally crocodile pool, jag klappade inte denna gång, gjorde det första gången
och det sägs att man får tur, do not do it twice ! bad luck..


Vårat käkhak, 50 meter ifrån stranden: I take one beef and chips, and one coke.
Tillslut kunde dem våra meningar, lalaa.


Äcklig bild på mitt krull till hår, njut av den ljusa stranden istället :)


Min fina vän och jag, drinkkvällen satt som tiptop efter att Fellan fick en raket
i ögat, vi blev helt galna, i n g e n  brydde sig. Nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0